Кооперація японських брендів дала можливість шанувальникам автомобілів сподіватись отримати у 2021 році спорткар під капотом якого буде бензиновий опозитний двигун. 10 років тому така комбінація не виглядала чимось екзотичним, але сьогодні опозитний мотор залишився настільки рідким, що може вважатися ексклюзивом. Під капотом GR86 приховано 2,4-літровий опозитний двигун потужністю 230 к.с. та 250 Нм крутного моменту. Цей мотор прийшов на заміну 2-ітровому силовому агрегату, який виявився не таким потужним як того очікували клієнти. Розгін з 0 до 100 км/год скоротився до 6,3 секунди, а максимальна швидкість зросла до 230 км/год. Середня витрата пального не повинна перевищити 5 літрів на кожні 100 км пробігу. В парі з мотором агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей, або автомат. Автомобіль залишився задньо приводним, тому крутний момент передається на задню вісь за допомогою диференціала. Жорсткість кузова на кручення зросла на 50%, а споряджена маса купе дорівнює 1270 кг, що є чудовим показником.
Зміна назви купе пов’язана з тим що виробник таким чином вирішив вшанувати тюнінг ательє Gazoo Racing, яке є частиною Toyota і займається прокачкою різних моделей бренду. Зовнішній вигляд купе став дещо спокійним та відсилає до класичних форм купе з 90-х років. Простіша форма фар та стильна радіаторна решітка дуже личать як GR86 так і BRZ.
Всередині купе що має посадкову формулу 2 + 2 ми побачимо багато змін на краще і це стосується якості матеріалів оздоблення, які раніше були дуже посередніми. Архітектура передньої панелі залишилась без змін, але виробник все ж таки покращив інформаційно-розважальну систему та пропрацював на ергономікою водійського місця.
Ціни на оновлену Toyota GR86 стартують з позначки у 40 тисяч євро. Першу партію нових купе обіцяють доставити до клієнтів вже в літку 2021 року…